برای فعالیت هرچه بهتر وبلاگ، حتماً بر روی یکی از بنرهای تبلیغاتی فوق کلیک کنید
عضویت در بانک ویرتاپی + 100 دلار جایزه
کسب درآمد از اینترنت تضمینی و امتحان شده
روش های 100% تضمینی و امتحان شده برای پولدار شدن از اینترنت

امروز سایت زیر را بهتون معرفی می کنم که در واقع یک بانک اینترنتی هست.اما نکته جالب اون اینجاست که چون هنوز افتتاح نشده به اعضای جدید هنگام عضویت 100$ پرداخت میکنه.در واقع بلافاصله بعد از عضویت میتونید 100$ در حسابتون ببینید که هنگام افتتاح سایت قابل برداشت یا انتقال هست دوستانی که بانک آلتر گلد را می شناسند میدونند اون بانک هم زمان افتتاح همین کار را انجام داد و بابت عضویت پول پرداخت می کرد.

در ضمن قرار هست که به ازای هر روز عضویتتون هم مبلغی پرداخت بشه پس زودتر عضو شدن یعنی درامد بالاتر و کسب درآمد بیشتر.عضویت کاملا رایگان هست.امیدوارم این سایت بتونه بدون مشکل به یک بانک الکترونیک تبدیل بشه.در اون صورت اعضا قطعا سود کردند و اگر مشکلی باشه و این اتفاق نیافته باز هم اونهایی که عضو شدن ضرری نکردند.

به روز رسانی: با وجود اینکه در متن بالا گفته شده ولی چون سوال زیاد کردند دوستان خدمتتون میگم.در حال حاضر سایت در حال ارتقا به سمت سک بانک الکترونیک هست و هنوز امکان برداشت نیست.آخرین تغیراتی که در مرحله ی اول آپگرید سایت ایجاد شده امکان خرید بعضی از محصولات دیجیتال هست که در حسابتون میتونید ببنید.

تذکر: اگر با پیشنهاد exchange و تبادل پولتون با دلار پی پال یا آلرت پی مواجه شدید درحال حاضر قبول نکنید. چون پول شما رو کمتر برمیدارن. همچنین احتمال کلاهبرداری هم هست. پس ازافتتاح نهایی دلار virtapay ارزش خیلی بیشتری پیدا میکنه.

تذکر جدی: توسط تعداد زیادی ازکاربران ایرانی ایجاد بیش از یک حساب مشاهده شده. ایجاد بیش از یک حساب با یک رایانه سبب مسدود شدن همه آنها هنگام افتتاح نهایی می شود. شما با این کار سیستم درحال تست شرکت رو تست می کنید و به پیشرفت اون کمک می کنید. از طرفی هم تعدادکاربران رو بالا میبرید ولی غافل از اینکه موقع حسابرسی هیچ چیزی به شما پرداخت نمی شود. چون terms of servicse شرکت رو رعایت نکرده اید و این جزء قوانین شرکت است. علاوه بر ip شما کد pc رایانه شما هم چک می شود.

جایزه عضویت: 25 دلار  هم اکنون 100 دلار. بالانس روزانه: 20دلار (درصورت لاگین روزانه)

علاوه بر اینها شما با لوگین شدن (یا همان رفت به داخل سایت و حساب کاربری) روزانه تا 20 دلار دریافت می کنید. به عنوان مثال چنانچه شما 100 روز فقط وارد حساب کاربری خودشوید و سپس خارج شوید2000دلار دریافت می کنید!

فقط تا قبل از افتتاح رسمی مرحله 2

هم اکنون تایید حساب هر نفر باید با حساب شخصی او در فیس بوک چک می گردد. تغییرات جوایز سایت تا زمان افتتاح رسمی سایت بدلیل این ادغام در زیر آورده شده است.

برای ثبت نام بر روی تصویر زیر کلیک کنید :



نظرات شما عزیزان:

hosein
ساعت13:32---27 مرداد 1392
سلام چه جوری میشه پول رو به حساب داخلی منتقل کرد?
پاسخ:سلام منظورتون چیه؟ بیشتر توضیح بدید؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: یک شنبه 30 تير 1392برچسب:عضویت در بانک ویرتاپی + 100 دلار جایزه,
ارسال توسط محمد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 48
بازدید کل : 165765
تعداد مطالب : 10
تعداد نظرات : 21
تعداد آنلاین : 1



سيستم افزايش آمار هوشمند تک باکس
(بهترین لینک باکس)